2023-11-23 15:13

A kötet társszerkesztője, szerzője és szakmai lektora Dr. Katona Norbert, a Neumann János Egyetem egyetemi docense

Egyedülálló kiadvánnyal gazdagodott a hazai marketingszakma: a Marketing Trendbookban 147 meghatározó marketinges és üzleti döntéshozó gondolatait ismerhetik meg az érdeklődők több mint 420 oldalon. A kiadvány stratégiai szintű publikációkon keresztül mutatja be a legfontosabb üzleti és szakmai trendeket, valamint a lehetséges növekedési irányokat. A Trendbook megszületése időszerűbb, mint valaha, ahogyan a marketing is, hiszen az egyidejűleg fellépő és összefonódó válságok korát éljük. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) kiadványa nyomtatott formában megvásárolható, illetve ingyenesen le is tölthető a trendbook.marketing.hu oldalon. A kiadvány szerkesztői a kezdeményezéssel hosszú távra terveznek: a Marketing Trendbook a tervek szerint ezentúl kétévente jelenik meg, célja pedig, hogy a lehető legfrissebb tudást gyűjtse össze és ossza meg. „Különösen hasznos, hiánypótló kiadványt forgathatunk, hiszen a gyakorlati szakemberek által bemutatott esetek nagyon aktuális segítséget, támpontokat adnak az oktatók és a hallgatók számára egyaránt egy-egy marketing vagy kommunikációs terület gyakorlati feldolgozása során” - emelte ki Katona Norbert, egyetemi docens, a kiadvány szerzője és szakmai lektora.  

Egyetemünk számára az MMSZ 2 díjmentes példányt biztosít, ugyanakkor a Marketing Trendbook nyomtatott formában megvásárolható, illetve ingyenesen le is tölthető erről a linkről.