Bemutatkozás

2006-2021 között a Budapesti Corvinus Egyetemen oktatott különböző marketing tárgyakat, doktori disszertációját az országmárka-érték mérés témakörében írta, doktori (PhD) fokozatát 2013-ban szerezte meg. Az MNB Tudásközpont Gazdaságföldrajzi, Településmarketing és Geopolitikai Központhoz 2021-ben oktató-kutatóként, majd 2022. febr. 1-jén részfoglalkozású oktatóként csatlakozott. Emellett tanácsadóként és stratégiai tervezőként, majd cégcsoport szintű stratégiai igazgatóként (CSO) dolgozott, többek között a Team Red, Young & Rubicam, Ogilvy, Geometry, VMLY&R ügynökségeknél, számos vezető telco, FMCG, autóipari, kiskereskedelmi, gyógyszeripari stb. márkán. Jelenleg több multinacionális vállalatnál stratégiai tanácsadó, nagy márkák üzleti és kommunikációs stratégiájáért felel.

Szakterülete a márkaépítés, márkaérték-mérés, marketing- és kommunikációs stratégiaalkotás, emellett gyakran végez kvalitatív és kvantitatív kutatásokat is. Kutatásaiban az országimázs, országmárka, településmarketing elméleti és gyakorlati kérdéseit vizsgálja.


Oktatott tárgyak
  • Mitől jó egy hely? 
  • Projektfeladat I. 
  • Projektfeladat II. 

Szakmai jártasság, kitüntetések
  • 2012: „Közgáz Campus Tudományos Diákköri munkájáért" elismerő oklevél, Budapesti Corvinus Egyetem
  • 2018: Kiváló Mentor Díj kitüntetés, Budapesti Corvinus Egyetem
  • 2021: Országos Mestertanár Aranyérem kitüntetés
  • A Budapesti Corvinus Egyetemen 2008-tól kezdődően segítette a Tudományos Diákköri Konferencia (TDK) szervezését eleinte szekciótitkárként, majd a Gazdálkodástudományi Kar TDT titkáraként és az Egyetemi Tudományos Diákköri Tanács (ETDT) tagjaként. Rendszeresen zsűritagja az Országos Tudományos Diákköri Konferenciának.

Publikációk

tanszékvezető, egyetemi docens

Fogadóóra: Előre egyeztetett időpontban csütörtökönként 12:00-13:00 óráig  TEAMS-en

E-mail: jenes.barbara@nje.hu