Szakmai életutam jellemzője az akadémiai oktatás-kutatás és a gyakorlati marketing megoldások ötvözete. Közgazdász diplomámat 2006-ban szereztem a Budapesti Corvinus Egyetemen. Ezt követően, 2009-ben közgazdász tanári diplomát is kaptam. Jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem PhD hallgatója vagyok, tudományos fokozatomat várhatóan 2024-ben szerzem meg.
10 évig non-profit szervezetek marketing menedzsereként dolgoztam, majd az AC Nielsen-nél piackutatási tanácsadóként tevékenykedtem. Az egyetemi világ belső folyamataiba is bekapcsolódtam a BCE-GTK marketing menedzserként. Ezzel párhuzamos másfél évtizedes oktatói pályafutásom során is széleskörű tapasztalatokat szereztem. Az általam oktatott tantárgyak a marketing, a piackutatás, a kutatásmódszertan és a statisztika spektrumát fedik le magyar és angol nyelven is az ország több egyetemén.
Oktatott tárgyak:
Statisztika I-II
Marketingkutatás I-II
Publikációk: